4LEARNING

24,80 €
Ερωτησεις
40 ερωτήσεις
Μαθητές & Σπουδαστές
Μαθητές & Σπουδαστές
Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Μαθησιακού Στυλ
Χρονος
Απεριόριστη Διάρκεια
Ανακάλυψε το μαθησιακό σου στυλ και τον τρόπο διδασκαλίας και διαβάσματος που σου ταιριάζει περισσότερο. Μάθε ποια μέθοδος αλληλεπίδρασης, κατανόησης και επεξεργασίας ερεθισμάτων ή πληροφοριών είναι ιδανική για εσένα, κάνοντας το τεστ μαθησιακού στυλ, 4LEARNING.

Το τεστ γίνεται online

Απλές ερωτήσεις

Άμεσα & αξιόπιστα αποτελέσματα

Κάνε το Τεστ Μαθησιακού Στυλ 4LEARNING και:

Ανακάλυψε το μαθησιακό σου στυλ

Μάθε ποιος τρόπος διδασκαλίας και διαβάσματος σου ταιριάζει περισσότερο

Βρες τι τύπος είσαι (οπτικός, ακουστικός, αναγνωστικός, κιναισθητικός)

To 4LEARNING, Τεστ Μαθησιακών Στυλ & Προτιμήσεων (Learning Styles & Preferences Questionnaire) αποτελεί ένα ψυχομετρικό εργαλείο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στην Ελλάδα. Ο βασικός στόχος του τεστ είναι να εντοπίζει τους μαθησιακούς τύπους και τις μαθησιακές προτιμήσεις ενός μαθητή και να αποτυπώνει τις καταλληλότερες μεθόδους για τον αποτελεσματικότερο τρόπο διδασκαλίας και μελέτης. Οι κατασκευαστές, αφού μελέτησαν προσεκτικά τη σύγχρονη διεθνή και ελληνική ψυχομετρική πραγματικότητα στο πεδίο των μαθησιακών στυλ, σχεδίασαν μία εξ ολοκλήρου νέα μέτρηση, η οποία είχε ως στόχο να ικανοποιήσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό την πάγια εκπαιδευτική ανάγκη για λεπτομερή αποτύπωση των μαθησιακών στυλ ενός μαθητή.

Ως χρήστης θα κληθείς να απαντήσεις 40 απλές ερωτήσεις για την απάντηση των οποίων δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις. Στα αποτελέσματα που θα λάβεις άμεσα, θα δεις σε ποιο τύπο μαθησιακού στυλ (οπτικός, ακουστικός, αναγνωστικός, κιναισθητικός) ανήκεις.

Το 4LEARNING, Τεστ Μαθησιακών Στυλ & Προτιμήσεων περιέχει 9 επιμέρους κλίμακες, οι οποίες αποτυπώνουν τις προτιμήσεις μελέτης σου ως προς το εξωτερικό περιβάλλον μάθησης. Οι κλίμακες αυτές θα μετρήσουν τις προτιμήσεις σου κατά τη διάρκεια πρόσληψης της πληροφορίας ως προς: 1. την ένταση των εξωτερικών ήχων, 2. το βαθμό φωτεινότητας, 3. τη θερμοκρασία του χώρου, 4. τη χωροταξική οργάνωση του περιβάλλοντος μάθησης, 5. τη συμμετοχή ή όχι σε ομάδα (τάξη ή γκρουπ), 6. την παρουσία ή όχι διδάσκοντα, 7. την πρόσληψη τροφής ή υγρών κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας, 8. την καλύτερη ώρα αφομοίωσης της πληροφορίας και 9. το βαθμό κινητικότητας.

Υπεύθυνος ανάπτυξης του ερωτηματολογίου 4LEARNING είναι ο Δρ. Ιωάννης Τσαούσης, Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχολογίας στο τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Ρέθυμνο. Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, ολοκλήρωσε το δίπλωμα ειδίκευσης (M.Sc.) στο Πανεπιστήμιο του Reading στη μεθοδολογία της έρευνας και τη στατιστική στην Ψυχολογία και, ως υπότροφος του ΙΚΥ, έλαβε το διδακτορικό του δίπλωμα (Ph.D.) από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου – Goldsmith’s College, στην Ψυχομετρία. Σήμερα διδάσκει ως Καθηγητής Ψυχομετρίας στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Δες ένα δείγμα της αναφοράς του 4LEARNING