Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2021

Τοp 10 Digital Skills που οι εταιρείες Τεχνολογίας (Tech Companies) ψάχνουν σήμερα

Τοp 10 Digital Skills που οι εταιρείες Τεχνολογίας (Tech Companies) ψάχνουν σήμερα

1. Programming, Web, and App Development

Στην καρδιά κάθε τεχνολογικού προϊόντος ή ψηφιακής υπηρεσίας βρίσκεται ο προγραμματισμός (coding). Οι βασικές γλώσσες που χρειάζονται οι περισσότεροι προγραμματισμοί και θέσεις ανάπτυξης ιστού και εφαρμογών περιλαμβάνουν Bootstrap, jQuery, Angular, Code Igniter, PHP/JavaScript και MySQL. Αυτές οι δεξιότητες απαριθμούνται σε τακτική βάση στις 10 πιο απαιτητικές από τους εργοδότες στο LinkedIn. Η κατοχή ενός χαρτοφυλακίου έργων που καταδεικνύουν τις ικανότητές σας στον προγραμματισμό (coding) μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να επικυρώσετε τις γνώσεις και την εμπειρία σας και να σας βοηθήσει να αποκτήσετε την θέση που επιμηθείτε. Παραδείγματα από εμπειρία στο mobile και responsive web development θα σας δώσουν προβάδισμα έναντι άλλων υποψηφίων.
Η κωδικοποίηση είναι επίσης ζωτικής σημασίας για αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR). Η κωδικοποίηση θα παρέχει στους προγραμματιστές AR και VR τις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς τεχνολογιών AR και VR.

2. Digital Business Analysis

Η digital business analysis βοηθά τους οργανισμούς να κάνουν τις σωστές επιλογές παρέχοντας ένα ανεξάρτητο και αντικειμενικό πνεύμα και εφαρμόζοντας μια σειρά αποδεδειγμένων τεχνικών ανάλυσης για να δημιουργήσουν μια πειστική επιχειρηματική υπόθεση για επένδυση σε ψηφιακή λύση. Δεδομένου ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι υψηλής σημασίας για όλους τους οργανισμούς της ψηφιακής οικονομίας, οι δεξιότητες ψηφιακής ανάλυσης επιχειρήσεων κρίνονται αναγκαίες. Οι Digital Business Analists βρίσκονται στο επίκεντρο των έργων ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation projects). Βοηθούν τους οργανισμούς να αναπτύξουν ένα ψηφιακό οικοσύστημα τεχνολογιών που θα συμβάλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

3. Digital Design and Data Visualization

Οι ιστότοποι, οι εφαρμογές και οι ψηφιακές υπηρεσίες έχουν ένα κοινό στοιχείο, την διεπαφή με τον χρήστη (a user interface) . Κάθε σχεδιαστής με εμπειρία δημιουργίας αποτελεσματικών, δυναμικών "εμπειριών χρήστη" (users experiences) θα έχει μεγάλη ζήτηση στις περισσότερες εταιρείες τεχνολογίας.
Οι σχεδιαστές μπορούν επίσης να απεικονίσουν περίπλοκα δεδομένα για να βοηθήσουν τη διοίκηση να λάβει σημαντικές επιχειρηματικές αποφάσεις. Αυτή η ικανότητα ονομάζεται data visualization. Η οπτικοποίηση δεδομένων (data visualization) είναι χρήσιμη για τους ανώτερους ηγέτες για να αποκτήσουν πολύτιμες πληροφορίες από τα δεδομένα. Εργαλεία όπως το Tableau και το Power BI χρησιμοποιούνται από τους σχεδιαστές για την ανάλυση και οπτικοποίηση δεδομένων.

4. Digital Project Management

Η διαχείριση έργων (project management) δεν είναι αποκλειστικά επιθυμητή μόνο για τις εταιρείες τεχνολογίας, αλλά αποτελεί ζωτικό μέρος της ανάπτυξης ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με έγκαιρο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο. Η κατανόηση μιας σειράς μεθοδολογιών όπως το SCRUM και το AGILE θα ξεχωρίζει σε οποιοδήποτε βιογραφικό. Οι Digital Project Managers πρέπει να έχουν μια ολιστική κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσονται τα ψηφιακά έργα - από την ιδέα έως το πρωτότυπο έως το πλήρως ανεπτυγμένο ψηφιακό προϊόν ή υπηρεσία.

5. Digital Product Management

Μια άλλη δεξιότητα που δεν είναι αναγκαία μόνο για την ανάπτυξη λογισμικού, αλλά είναι ιδιαίτερα πολύτιμη γενικά, είναι η Ψηφιακή Διαχείριση Προϊόντων (Digital Product Management). Ειδικότερα, οι υπηρεσίες λογισμικού πρέπει να έχουν ένα σχέδιο διαχείρισης κύκλου ζωής (lifecycle management plan). Η συνεχιζόμενη ανάπτυξη του Λογισμικού ως Υπηρεσία θα κάνει τη Διαχείριση Προϊόντων όλο και πιο αναπόσπαστo κομμάτι στον τομέα της τεχνολογίας.

6. Digital Marketing

Για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, οι εταιρείες τεχνολογίας θα κοιτάξουν το ψηφιακό μάρκετινγκ. Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο μπορείς να αξιοποιείς τη μέγιστη σχέση ποιότητας / τιμής από το ευρύτερο φάσμα δικτύων είναι το "κλειδί της υπόθεσης". Οι δεξιότητες ζήτησης για ψηφιακούς μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:
• Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing tools)
• Εργαλεία ανάλυσης (analytics tools)
• Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media marketing)
• Μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing)
• SEO
• UX (Σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη) (user experience design)

7. Social Media

Μερικές από τις καλύτερες δημόσιες σχέσεις (PR) πραγματοποιούνται σχεδόν αποκλειστικά μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (through social media). Το Twitter, το Facebook, το Reddit, το Instagram και αμέτρητες άλλες πλατφόρμες παρέχουν στις εταιρείες τεχνολογίας άμεση πρόσβαση σε πελάτες, ηγέτες σκέψεων και ευαγγελιστές. Οι καλύτεροι διαχειριστές τεχνολογίας PR (best Tech PR managers) είναι οι διαχειριστές κοινωνικών μέσων (Social media managers).
 

8. Data Science and Data Analytics

Οι εταιρείες συλλέγουν τεράστιους όγκους δεδομένων που μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύτιμοι για αυτούς εάν διαθέτουν έναν Αναλυτή Μεγάλων Δεδομένων (Big Data Analyst) που μπορεί να τα κατανοήσει όλα. Οι επιστήμονες δεδομένων είναι σε ζήτηση από τους εργοδότες σε όλο τον κόσμο. Το Glassdoor εμφανίζει συνεχώς Επιστήμονες Δεδομένων στην Best Jobs Listing. H Επιστήμη των Δεδομένων δεν είναι μόνο μια εξαιρετική πορεία σταδιοδρομίας για επαγγελματίες στην ψηφιακή εποχή, αλλά η ζήτηση υπερτερεί κατά πολύ της προσφοράς, καθιστώντας τους Επιστήμονες Δεδομένων εξαιρετικά απασχολημένους. Μια πρόσφατη έκθεση της McKinsey έδειξε ότι «Μόνο οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιμετωπίζουν έλλειψη 140.000 έως 190.000 ατόμων με αναλυτική τεχνογνωσία και 1,5 εκατομμύριο διαχειριστές με δεξιότητες να λαμβάνουν αποφάσεις με βάση την ανάλυση μεγάλων δεδομένων». Καθώς η επιστήμη των δεδομένων γίνεται μια ελάχιστη απαίτηση για όλο και περισσότερες θέσεις εργασίας σε επίπεδο διευθυντή, η εκμάθηση της επιστήμης των δεδομένων θα σας βοηθήσει να τοποθετήσετε τον εαυτό σας μπροστά από την καμπύλη.

9. Decision Making for Leaders

Η λήψη αποφάσεων είναι κρίσιμη για τους ηγέτες στην ψηφιακή εποχή. Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (World Economic Forum), για όσους θέλουν να είναι κάποια βήματα μπροστά από την εποχή τους, η οικοδόμηση ικανοτήτων σε τομείς στους οποίους οι μηχανές θα αδυνατούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά (π.χ. περίπλοκη επίλυση προβλημάτων, δημιουργικότητα και επίλυση προβλημάτων) είναι πιθανώς μια εξαιρετική επιλογή.

Οι οργανισμοί χρειάζονται ηγέτες που μπορούν να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους για να λάβουν γρήγορες αποφάσεις. Τα οικονομικά συμπεριφοράς (behavioral economics) είναι ένας τρόπος για τους επαγγελματίες να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στη λήψη αποφάσεων. Η συμπεριφορική οικονομία μελετά τις επιδράσεις των ψυχολογικών, γνωστικών, συναισθηματικών, πολιτιστικών και κοινωνικών παραγόντων στις οικονομικές αποφάσεις ατόμων και ιδρυμάτων. Η εκμάθηση αυτής της ικανότητας θα βελτιώσει τις δεξιότητές σας στη λήψη αποφάσεων, αποκτώντας γνώσεις από τους τομείς της γνωστικής και κοινωνικής ψυχολογίας.

10. Something They Haven’t Seen Before

Όταν ένας εργοδότης πρέπει να αποφασίσει μεταξύ περίπου δώδεκα υποψηφίων εξίσου ειδικευμένων, θα θέλει να δει κάτι που θα τους βοηθήσει να πάρουν μια απόφαση, κάτι μοναδικό που ένας υποψήφιος μπορεί να φέρει στην ομάδα. Μπορεί να είναι εργασία σε μια αναδυόμενη τεχνολογία ή κάτι εντελώς διαφορετικό στην αγορά εργασίας μέχρι τώρα.

Πηγήhttps://digitalskillsglobal.com/blog/the-top-10-digital-skills-tech-companies-are-looking-for-today?fbclid=IwAR2EO5SUShy_r1Ds8kg0JH5OyhhcbH1HbZ6_F3kTbLfySVvxRZJYkhvK10w